پدال

در جادّه‌ی رویاهای‌مان به جلو پدال می‌زنیم...

پدال

در جادّه‌ی رویاهای‌مان به جلو پدال می‌زنیم...

پدال
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱ خرداد۱۲:۰۸

سلام!

نتایج مرحله دو هم چند روزیه که اومده... و متأسّفانه ما بچّه‌های سال دوم قبول نشدیم :|

هر چند من خودم به شخصه از اوّل سال خیلی به خودمون امیدوار بودم، امّا به هر دلیلی که بود، امسال نشد دیگه. حتمن صلاح این طور بوده... به امید سال آینده ;)

البته مثل همیشه، خدا رو شکر بین بچّه‌های سال سوم قبولی داشتیم :) امسال دو سه نفر:

  امیررضا ایزدی -- زیست‌شناسی

  حسیـن جعفری کارد گر -- ادبـی

  محمّد حسین درویش -- ریاضـی

امّا عکس‌شون رو ندارم که این‌جا بذارم! در هر صورت به‌شون تبریک می‌گم و امیدوارم تمام تلاش‌شون رو به کار بگیرن و به‌ترین نتیجه‌ای که می‌تونن رو کسب کنن. ایشاله که موفّق باشن :)

 

پ.ن: محمّد حسین هم با اعتراض قبول شد. ایشاله طلا بیاره! ;)

 

به امید امید!

پدرام شاکری نوا

آخرین روز بهار 1393 خورشیدی

۰
| ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۸
۲۱ خرداد۱۷:۱۳

خب! حال و احوال خوبه؟!

امتحانا خوب بود؟ اگه سال سوم نبودین، نتیجه هرچی شد اصلن نگران نباشین. اگه تو درسی مشکلی دارید حتمن این تابستون برطرفش کنید و نذارید واسه سال بعد... و امّا اگه سال سومی بودین و امتحان نهایی داشتین، ایشاله که بهترین نمره‌ها رو بگیرین! اگه هم خراب کردید، زیاد افسوس نخورید. عبرت بگیرید و تو کنکور جبران کنید! می‌دونم این جمله‌ی "افسوس نخورید، عبرت بگیرید!" کلیشه‌ای شده، امّا حقیقت همینه! باید بهش عمل کنیم :)

 

در هر صورت، پایان سال تحصیلی امسال رو هم به شما تبریک می‌گم! امیدوارم لحظات خوبی رو گذرونده باشین... و ایشاله که هر چه زودتر تحوّلی اساسی در سیستم آموزشی ما پیش بیاد! [می‌دونم این بحث چندان مربوط نیست، واسه همین هم "امیدوارم" در این باره بعدن مفصّل‌تر بنویسم.]

 

*****

و امّا این تابستون چه کار کنیم؟!؟! این بار خیلی ساده می‌گم:

«خودمون رو بیش از پیش بشناسیم، در راه راست قدم برداریم و به دنبال آرزوهامون بریم...»

به طور خلاصه منظورم اینه که به هیچ وجه خودتونو دستِ کم نگیرین! اگه ایده‌ی انجام کاری رو دارین، (واسه دانش‌آموزا تابستون بهترین فرصته که) حتمن انجامش بدین. هرگونه تردیدی که دارین از بین ببرین! این زمان مال ماست و باید ازش بهترین استفاده رو ببریم.

اگه به سرانجام کار هم اطمینانی ندارین اشکالی نداره! کافیه شروع کنین. مسیر خودش کم‌کم معلوم می‌شه! مثل این هست که شب تاریک می‌خواین با ماشین‌تون از آمل تا مشهد رانندگی کنین. درسته هیچ جای جاده معلوم نیست (چون شبه و تاریک!!)، امّا همون قدر نوری که ماشین‌تون داره، هر چه قدر که جلو می‌رین، جادّه رو روشن می‌کنه و آخرش شما رو به مقصد می‌رسونه!

و اگه راجع‌به کاری که دارین انجام می‌دین هم به کسی گفتین و با تمسخر بهتون خندید (حتمن پیش میاد)، به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نگیرین. با عزم راسخ در مسیرتون به پیش برید، تا این که زمانی می‌رسه که به هدفتون رسیدین و اون فرد (یا شاید افراد) متوجّه اشتباه‌شون می‌شن و از این به بعد با دید دیگه‌ای به شما نگاه می‌کنن. و دفعه‌های بعدی که می‌خواین کاری انجام بدین، آسون‌تر و آسون‌تر می‌شه...

خلاصه این که... "ما می‌توانیم."

*****

 

با این وجود یه لیست کامل‌تر از کارهایی رو که دانش‌آموزا می‌تونن تو تابستون انجام بدن، سال پیش نوشته بودم که هم‌چنان مطرحه! می‌تونید مراجعه کنید: آی دانش‌آموزا!!

 

سرزنده و سلامت باشین...

به امید دیدار!

۱
| ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۳
۱۱ خرداد۲۰:۳۱

سلام!

نسخه‌ی آزمایشی سایت کاهو راه‌اندازی شده و همگان می‌تونن ازش استفاده کنن. قبل از استفاده از کاهو بهتره صفحه‌ی راهنماش رو بخونین و بعد ثبت‌نام کنین!

از طریق سایت کاهو میتونید سوالاتون رو مطرح کنید و یا به سوالای بقیه جواب بدید. خلاصه یاد بگیرید و یاد بدهید :)

موفق باشید

 



برگرفته شده از irprogramming.ir

۰
| ۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۱